2015. július 6., hétfő

Felfrissülés 2.0

A fantáziám feneketlen kút...
Életeim! Megannyi variálás és fejléckészítés után végül arra jutottam, hogy nem hagyom kárba veszni ezt a blogot és inkább nekifutok még egyszer. Általában nem vagyok kitartó, de úgy érzem az utóbbi időben túlszárnyalom önmagam és ez nagyon boldoggá tesz. Alapjában véve a kapcsolatom az írással tele van hullám hegyekkel-völgyekkel, az a fene ihlet mindig késik, nyűgös, soha nem abban a pillanatban kopogtat, mikor szükségem lenne rá. Lételemem az írás, úgy érzem valamilyen szinten tehetségem is van hozzá, meg merem kockáztatni, hogy ez az egyetlen dolog, amihez mondhatni értek. A fantáziám feneketlen kút, egy röpke pillanatot képes vagyok megragadni, elétek tárni. Különös érzékem van mindehhez, csak olyan vagyok, mint egy okos telefon: folyton lemerülök. De nem is szeretnék ebbe nagyon belemenni, talán egy másik bejegyzésben. Tulajdonképpen ez a blog pontosan arra szolgál, hogy leírjam a gondolataimat, megosszam veletek a készülő történeteim vázlatát, az elkészült novelláimat. Úgy érzem minden bloggerinának szüksége van egy ilyen felületre, ahonnan szólhat az olvasóihoz. Valójában a blognak nincs nagy funkciója, ez inkább egy szelet belőlem, nektek, hogy meg tudjátok ismerni az embert a mű mögött, Skyler Wilsont. Ha bármi kérdésetek, óhajotok, sóhajotok van írjatok chatben, vagy hozzászólásban, ha cserét szeretnétek kérni azt is megtehetitek! Legyen nagyon szép hetetek!

xoxo;

2 megjegyzés:

  1. Drágám! :)
    Ebbe a designba szerelmes lettem! *-* Tényleg, a fejléc egyszerűen nagyszerű, a színek pedig tökéletesen passzolnak ehhez a minimalista stílushoz.
    Én már alig várom, hogy olvashassak néhány kulisszatitkot a történeteiddel kapcsolatban, és epekedve fogom a novelláidat is olvasni, hiszen a Te tökéletes Don't Speak-ed mellett azok is a felhők fölötti mércét ütnek meg, ebben biztos vagyok. :)
    A másik jó dolog pedig, hogy megismerhetem egy személyesebb, "valódi" oldaladat is. :) Már alig várom! :*
    Csókollak,
    Adriana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy ide is írtál nekem, hihetetlenül jól esik a támogatásod, a rengeteg kedves szó, amivel a történeteimet illeted! Nélküled biztos vagyok benne, hogy most sehol sem lennék! Annak pedig főként örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésed a kinézet. :)

      Imádlak,
      Skyler

      Törlés

Follow Us @soratemplates